Weird?? !@#$%%^&*

CERITA 1
Pada suatu petang yang sunyi, si kurus berasa lapar lalu mengajak si gemuk untuk keluar makan bersamanya ke KFC. Sampai sahaja ke restoran KFC tersebut, maka bertanyalah si kurus kepada si gemuk ,

Kurus   : Gemuk, ko nak makan apa?
Gemuk : Biar saya berfikir sejenak, saya risau akan kandungan kolestrol 
                yang tinggi dalam makanan. Oleh itu, saya nak kuirangkan order
                saya pada hari ini.
Kurus   : Ok, saya faham. Take your time. Saya order dinner plate saja ne. 
Gemuk : Hm, tolong orderkan saya 15 ketul ayam, 5 gelas cola large size,
                7 ice-cream sundae, 8 cheezy wedges dan 5 burger ayam. 
Kurus   : Banyaknya gemuk. Napa tak order kentang goreng sekali?

Dengan yakinnya si gemuk berkata...

Gemuk : Hm? Tak nak ar sebab kentang goreng boleh membuatkan 
               seseorang itu betambah gemuk.Tau tak!
Kurus    : ??? @#$%&*



CERITA 2
Seorang guru tadika unknown telah mengarahkan para muridnya ke padang sekolah untuk melukis pemandangan yang sedang berlaku di padang tersebut. Guru tersebut menganggap bahawa lukisan yang bakal dilukis oleh murid-muridnya akan kelihatan lebih comel kerana para muridnya hanya berumur majoriti 6 tahun. Dilihatnya pemandangan lembu yang sedang memakan rumput adalah lebih mudah untuk dilukis maka dia pun menyuruh mereka untuk melukis keadaan tersebut.Dia memberikan mereka masa sejam untuk melukisnya
           Sejam selepas itu, dia pun meminta para muridnya untuk menghantar lukisan tersebut dan kebanyakan muridnya melukis dengan baik sekali. Tiba-tiba, ada seorang murid yang menghantar sehelai kertas kosong kepadanya lalu dia pun bertanya kepada budak itu,

Guru : Abu, kenapa kamu menghantar kertas kosong kepada cikgu?
Abu   :  Cikgu kata lukis ikut apa yang Abu nampak, Abu ikut arahan cikgu sahaja.
Guru : Mana rumputnya Abu?
Abu   : Lembu dah makan cikgu.
Guru : ( Guru tersebut berasa bingung ) Kalau begitu, mana lembunya?
Abu   : Owh, lepas lembu tadi dah makan, lembu dah kenyang cikgu, terus lembu 
            tu pergi jauh dari situ.
Guru : @#$%^&*!
Category: 0 comments

0 comments:

Post a Comment



Fill up your days with lots of emotions!