31 August 2010!

             Pada bulan kemerdekaan kali ini, saya tidak berpeluang untuk berjalan-jalan bersama keluarga untuk sama-sama menyambut hari merdeka seperti tahun-tahun sebelumnya. Namun, itu bukanlah batu penghalang untukku menenangkan minda dan bersuka ria. Walaupun kawan aku yang mengajak aku untuk keluar mungkir janji, masih ada lagi kawan yang lain yang boleh menemani aku.I'm lucky for that.
             Tidak dinafikan, aku keluar dengan " Queen of teasing " ke 1 Borneo kali ini. Dia membawa aku keluar bersama bekas rakan sekelasnya. Pada mulanya, gue rasa kekok bangat !! Apa tidaknya, ramai pula kawan dia hampir the whole class pla tue.. Takpe, aku ne pandai gak menyesuaikan diri m'ngikut keadaan... Bak kata pepatah Masuk kandang kambing mengembek, masuk kandang lembu mnguak.It's a good thing kawan-kawan Ain ne quite hospitality, they treat me like one of them. It's really a relief. Ada seorang kawan dia nak ke Universiti of Liverpool, hu..... Hebat... I'm quite envy of him.
              Ketika aku sedang membuang masa ne, aku terjumpa pla kamcing aku time skul menengah dulu. Sempat jg berbual ngan my ex-schoolmate. Langsung tak berubah budak ne, masih macam dulu gak perangai hantu dia tue. Bgus jugalh, aku pn tk pernah berubah. Paling gue ngak sangka, kawan dia yang dia bawa jalan-jalan tu cakap ngan aku      " Cara & gaya-gaya ko bercakap ne melucukan pla " I was like, really? Well, I dont care that's Okay as long as they felt amusing Hahaha....
              Kami pergi ke pusat permainan, bermain bowling, watching movies & yang paling penting... EAT ( sewaktu berbuka ) ! Entahlh kenapa time ne t'ingin sangat gue jalan-jalan, macam ada sesuatu yang membuat ku rasakan bagai ada kekurangan pada hari itu. Nasib baik ada juga orang yang sanggup menemani aku jalan-jalan. Disebabkan terlalu happy, lewat pula tue kami pulang klaster. Nasib baik ada kawan aku Hadi yang kebetulan terlupa bawa pulang laptop dia yang telah ditinggalkan dalam 1B... Adakah patut tapi disebabkan dia terlupa bawa laptop dia tuelah aku dapat pulang dengan free & awal skit. Huhu... Definitely, I'm really am lucky, I guess??? 
             Apa -apa pn, I had fun, knowing so many friend in just one day even without my family. BTW, Selamat menyambut Bulan kemerdekaan semua... ^~^
            
Category: 0 comments

0 comments:

Post a Comment



Fill up your days with lots of emotions!